środa, 19 kwietnia 2017

Holly Webb "Gwiazdko, gdzie jesteś?"

Książka pt."Gwiazdko, gdzie jesteś?"  to jedna z książek z serii - Zaopiekuj się mną, którą napisała Holly Webb. Trafiłam na nią przypadkiem w księgarni. Zaciekawiła mnie okładka. Śliczny mały  i smutny  kotek spoglądał na mnie dużymi oczami. Poprosiłam mamę, żeby mi ja kupiła. Przeczytałam w jedn dzień.
Książka opowiada o małej dziewczynce, która ma na imię Jadzia. W jej sąsiedztwie mieszka kotka Gwiazdka. Obie bardzo się  lubią. Gdy Jadzi opiekuje się kotką to ta nagle znika. Okazuje się, że Gwiazdka miała swoją tajemnicę ... Jadzia znajduje kotkę całą i zdrową, ale za to z dwoma małymi kociętami! Wszystko dzieje się w święta Bożego Narodzenia. Jadzia dostaje najwspanialszy prezent - własnego kotka. To tylko jedna z opowieści. Każda następna jest równie wciągająca.
Jest to niesamowita seria książek o zwierzętach. Wszystkie są wyjątkowe i każda zachęca do przeczytania kolejnej. Mimo, że ilustracje są czarno - białe to okładka i tytuł zachęcają do czytania.
Myślę, że każde dziecko powinno przeczytać chociaż jedną z tych książek, ponieważ uczą one miłości i szacunku do zwierząt. Polecam tę książkę moim koleżankom i kolegom. Przecież każdy z nas marzy o swoim własnym pupilu, Dzięki tym książkom możemy sobie wyobrazić jak to by było mieć własne zwierzątko   i się nim opiekować. Nie mogę się doczekać kiedy dostanę następną książkę z tej serii.
O książce nam napisała Gabriela Gieryng z klasy 3 a, szkoły podstawowej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz